چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ

حسین طاهری - سلام ای خسته زائرها و ای تشنه مسافرها

متن واحد سنگین سینه زنی حسین طاهری اربعین

واحد زیبای اربعین

حسین طاهری

سلام ای خسته زائرها و ای تشنه مسافرها




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



سلام ای خسته زائرها و ای تشنه مسافرها
سلام ای چشم بر راه شما چشم مجاورها
سلام ای قطره های راهی دریا
سلام ای ماهی دریا
نمی بینید در دربار اربابم گدا محتاج تر از من
به این اب و هوا محتاج تر از من
به چای کربلا محتاج تر از من
دلم تنگ است دلتنگ حرم هستم
از ایوان نجف پای پیاده راه افتادم
میان موج مردم بین جاده راه افتادم
بدون کوله باری صاف و ساده راه افتادم
کنار مادری که سالخورده،
یا کنار کودکی که بار ارل در مسیر کربلا
برخاسته یاکه زمین خوردن
دلم موکب به موکب می رود دنبال یک روضه
کنار موکب مولا به شوق میثم تمار سر،بردار خواهد رفت
کنار موکب زهرا دلم بین درو دیوار خواهد رفت
کنار موکب بیت الحسن زخم جگر می سوخت
کنار موکب اکبر پدرهم با پسر می سوخت
کنار موکب اصغر گلویم …اه
کنار موکب سقا،عمویم…اه
کنار موکب طفل سه ساله پای زائر غرق تاول شد
کنار موکب ارباب،عاشق رو به مقتل شد
چه می شد در میان راه می مردم
چه می شد اه… می مردم
ستون هارا شمردم
این ستون اخرین هست و
نگاهم به ستون خیمه ها اری یل ام البنین هست و
به دست زائران تو زیارت نامه های اربعین هست و
الهی شکر…





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی