چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲ ق.ظ

مهدی رعنایی - به مقصد رسیدم

متن واحد شلاقی سینه زنی مهدی رعنایی محرم 96

واحد دلنشین و فوق العاده زیبای کربلا

شب ششم محرم 96

هیئت خادم الرضا قم

مهدی رعنایی

به مقصد رسیدم


(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:





به مقصد رسیدم سراسر دارم عشق بی حد می بینم
خوابم یا که بیدار حوالیم دارم دو تا گنبد می بینم
دارم زائرا رو ، ملائک رو در رفت و آمد می بینم
به مقصد رسیدم دیگه دوری از یار به اتمام رسیده
چه حالی دارم من آخه تازه به کربلا پام رسیده
برام خیلی زیباست همین که به شیش گوشه دستام رسیده
فضای جنون دلم باز فراهم شده
حسین یا حسین ذکر لب هام دمادم شده
تو اینجایی که گوشه گوشش حریم خداست
بهشت برین پیش چشمام مجسم شده
از اینکه حسین یا حسین ذکر روی لبه شکر
رسیدم به کرببلا صد هزار مرتبه شکر
حسین یا حسین یا حسین ای حسین جان

به مقصد رسیدم دیگه روزای سخت دوری تموم شد
حالا پیش آقام دیگه درد و رنج صبوری تموم شد
چه پایان خوبی نفهمیدم اینکه چجوری تموم شد
به مقصد رسیدم می بینم یکی حاجتاشو گرفته
میاد پیرمردی از اون دور تو دستش عصاشو گرفته
میبینم یه کور و از آقام ابوالفضل شفاشو گرفته
میان هیئتا دسته دسته تو صحن حرم
یه عده با بیرق یه عده میان با علم
یکی شعر آ سید جواد ذاکره رو لبش
یکی هم داره می خونه نوحه ی محتشم
برآورده شد آرزوی دلم یک شبه شکر
رسیدم به کرببلا صد هزار مرتبه شکر
حسین یا حسین یا حسین ای حسین جان


به مقصد رسیدم تو عمرم مثه صحن ارباب ندیدم
چقدر فوق العاده ست شبیه ش رو حتی توی خواب ندیدم
یه حس عجیبی دلم رو من اینجوری بی تاب ندیدم
به مقصد رسیدم آره راست می گن که پایین پاش بهشته
برای یه نوکر همون جایی که باشه آقاش بهشته
خدائیش کسی که یه بارم بیاد کربلا جاش بهشته
همه با امیدی به اربابشون رو زدن
می بینم کوچیک و بزرگ اینجا زانو زدن
ملائک شب جمعه ها توی صحن حرم
میان و میشن مشغول کار جارو زدن
از اینکه دلم تو حرم غرق تاب و تبه شکر
رسیدم به کرببلا صد هزار مرتبه شکر
حسین یا حسین یا حسین ای حسین جان







***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی