چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۲ ب.ظ

جواد مقدم - نبض لبم کرب و بلاست

متن شور سینه زنی جواد مقدم محرم 96

شور دلنشین فراق کربلا

شب هشتم محرم 96

هیئت غریب مدینه امیر کلا

جواد مقدم

نبض لبم کرب و بلاست



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



نبض لبم کرب و بلاست

خواب شبم کر ب و بلاست 

قافله داره میره و من عقبم کرب و بلاست 

هر چی میگم کرب و بلا دلم آروم نمیشه 

اینشا الله این روزای نوکری تموم نمیشه 

هر چی میدم سلام هیچ سلامی 

که میدم گنبدتونو رو به روم نمیشه 

نمیشه یه بار بیام به کربلا و برنگردم 

نمیشه بذاری دست گرمتو رو دست سردم 

مگه میشه که بیام زیارت و بگی ندیدم 

مگه میشه که بهم بگی ازت قبول نکردم 

بگردم آقا الهی دور ضریحت که تو پادشاهی



آقام آقام هی بریز به جام من می

آقا قسم به کربلا خوشه دلم به کربلا 

این همه رفتم و بازم میخوام برم به کربلا 

هر چی میرم کرب وبلا یه ذره سیر نمیشم 

انقده دیر به دیر نیام بهونه گیر نمیشم 

حتی اگه موی و سر و محاسنم سفید شه 

مطمئنم تا با تو ام من آقا پیر نمیشم 

مگه میشه عاشق شی و از دنیا رها نباشی

مگه میشه دیوونه شی با دیوونه ها نباشی 

مگه میشه اربعین بیاد کربلا نباشی 

مگه میشه بعدش آخه مشهد الرضا نباشی 

برا من دعا کن عاقبتم رو ختم کربلا کن 

بگردم آقا الهی دور ضریحت که تو پادشاهی


هم و غمم امام حسین 

دم به دمم امام حسین 

یه حس خوبیه همش تو حرمم امام حسین 

هر کی میره کرب و بلا وبی حرم میگیره 

همش وضو میگیره و اسم تو دم میگیره 

اینقده مسته که میبینیش توی هیئت انگار 

هنوز تو بین الحرمین داره قدح میگیره 

مگه میشه کربلا بری دلت رو جا نذاری 

مگه میشه کربلا نگیری عکس یادگاری 

مگه میشه واسه اونی که ملتمس دعا بود 

جا نماز جیبی مهر تربت از حرم نیاری

نماز که میخونه دعای خیرش واسه من میمونه 

بگردم آقا الهی دور ضریحت که تو پادشاهی






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم








نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی