چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۴ ق.ظ

محمد رضا بذری - نوکری به درگاه تو قد پادشاهی خوبه

متن واحد شلاقی سینه زنی محرم 96 محمد رضا بذری

واحد شلاقی مناجاتی امام حسین و مدافعان حرم

شب پنجم محرم 96

هیئت یا فاطمه الزهرا بابل

محمد رضا بذری

نوکری به درگاه تو قد پادشاهی خوبه



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



نوکری به درگاه تو قد پادشاهی خوبه

وقتی کربلا می رسی پر از گرد راهی خوبه

اعتقادمه گرد و خاکای این نواحی خوبه

سقف آسمونت حرم باشه سرپناهی خوبه

درد من فقط درد دوریه ای دوای دردم

دوره گرد تو هستم و فقط دور تو می گردم

از همون طفولیتم با روضه صفا می کردم

بین گریه هامم امام حسین و صدا می کردم

تو سرمه سودای حرم

بازه به روم درهای حرم

پر می گیرم تا پای حرم

حسین وااااااای


اهل کربلام یعنی که دل آسمونی دارم

این کبودی سینه یعنی از تو نشونی دارم

اونقد عاشق روضه ی حسینم که بعد مردن

توی جنتم عشق مجلس روضه خونی دارم

بین روضه ها خیلی غصه ی غربتت رو خوردم

توی دسته ها عمری چایی و شربتت رو خوردم

قبل از اینکه من وا کنم لبو وا به شیر مادر

خیلی خوبه که اول از همه تربتت رو خوردم

آه دلمو بردی زیر دین

من به فدات اربابم حسین

آرزومه بین الحرمین

حسین وااااااااااای



آرزوی هر هیئتی اینه کربلا رو دیدن

هر جا رفتن از خوبی های تو گفتن و شنیدن

اونایی که به کربلا می رن داخل بهشتن

اونایی که تو روضه ی تو می میرن هم شهیدن

آخ برای قلب شکسته ی مادرم بمیرم

آرزوشه که نذر پادشاه کرم بمیرم

با اجازه از رهبرم برا دلبرم بمیرم

سر جدا شبیه مدافعان حرم بمیرم

نیست به من عاشق حرجی

یاد کنم از محسن حججی

تا که بشه واسم فرجی

حسین واااااااااای






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۱)

    • پاسخ:

      سلام
      التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی