پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۹ ق.ظ

حسین سیب سرخی - با همه فرق داری هیئت و بیرق داری

متن شور سینه زنی حسین سیب سرخی محرم 96

شور مناجاتی امام حسین (ع)

شب سوم محرم 96

هیئت روضه العباس تهران

حسین سیب سرخی

با همه فرق داری هیئت و بیرق داری


(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:




باهمه فرق داری هیئت و بیرق داری 

به گردنم حق داری حسین

دردم و کم کردی همیشه درکم کردی 

همه جا کمکم کردی حسین

دلتنگ حرم هستم 

من و این اشک و بیتابی 

نمیاد تا قیامت هم روی دست تو آقایی

ساعت هشته قرارمون توی حرم

امام رضا با حاجت چشمای ترم

دوباره می خوام یه کربلا با مادرم

حسین وای وای حسین



شور عاشورامی چقدر خوبه آقامی

تو همونی که می خوامی

من ازت ممنونم

زیر نم نم بارونم

پای عشقت میمونم حسین

چی داری تو اسمت که منو این جوری میگیره

میرسم وقتی پابوست زمان از دست من میره

به کل عالم واجب احترام تو

خونه ی قلبم شد سندش به نام تو

جوونی من فدای پیر غلام تو 

حسین وای وای حسین





(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی