سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

مهدی اکبری - آقایی مولایی ندیدم مثل تو جایی

متن شور سینه زنی مهدی اکبری محرم 96

شور مناجاتی امام حسین (ع)

شب دوم محرم 96

هیئت علمدار مشهد

مهدی اکبری

آقایی مولایی ندیدم مثل تو جایی




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:



آقایی مولایی ندیدم مثل تو جایی

همه قطره تو دریایی

حرمت اوج زیبایی

ای مهربانتر از پدر و مادرم حسین

من رو ببر آقا شب جمعه حرم حسین

قال ابالحسن ، هر دم به شور و شین

ان کنت باکیا فابک علی الحسین

مولای یا حسین

 

چشمامون بارونه دلا از داغ تو خونه

مادری نوحه می خونه

با صدایی که محزونه

بی پیروهن حسین ، مادر بشه فدات

بی سر شدی شهید ، تشنه لب فرات

قال ابالحسن ، هر دم به شور و شین

ان کنت باکیا فابک علی الحسین

مولای یا حسین

 

آقا جون فدای تو همه ایل و تبار من

عشق تو اعتبار من نوکریم افتخار من

ای اعتبار من همه از روضه های تو

دارالقرار من آقا جون کربلای تو

قال ابالحسن ، هر دم به شور و شین

ان کنت باکیا فابک علی الحسین

مولای یا حسین

 

 


(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی