جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۲۵ ب.ظ

سید رضا نریمانی - با خودم بار گناه آوردم

متن شور سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی محرم 96

شور مناجاتی واحساسی

شب دوم محرم 96

هیئت فدائیان حسین اصفهان

سید رضا نریمانی

با خودم بار گناه آوردم


(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:




با خودم بار گناه آوردم

به محبتت پناه آوردم

یه کبوتر با یه بال زخمی

با همین فکر و خیال زخمی

ای نگات طبیبم ، عمه ی غریبم

پا به پای روضه ت، غم شده نصیبم

عطر چادرت کرد ، مست بوی سیبم

نوکرتم بی بی

 

وقتی پای پرچمت میشینم

ته آرامشم و می بینم

آخه دردای منو می فهمی

وسط جهانی از بی رحمی

ای همه امیدم ، عمه ی شهیدم

از زبون بارون ، روضه تو شنیدم

آخ دلم گرفت و ، از نفس بریدم

نوکرتم بی بی

 

تو رو میبینم فقط تو ذهنم

کشیدم یه عکس ازت تو ذهنم

عصر عاشورا گمونم داری

سر رو یال ذوالجناح می ذاری

ای برات بمیرم ، عمه ی اسیرم

دوست دارم که هر بار ، کربلا که میرم

روضه تو بازم تو ، خیمه گاه بگیرم

نوکرتم بی بی






(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی