سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ

مهدی اکبری - اومدم عمرمو آقا با تو تقسیم بکنم

متن شور سینه زنی مهدی اکبری محرم 96

شور مناجاتی با امام حسین (ع)

شب اول محرم 96

هیئت محبان الحیدر مشهد

مهدی اکبری

اومدم عمرمو آقا با تو تقسیم بکنم



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

متن مداحی:



اومدم عمرمو آقا با تو تقسیم بکنم

همه ی هستیمو یک جا به تو تقدیم بکنم

اول ماه محرم به تو تعظیم بکنم

همه ی برنامه مو با روضه تنظیم بکنم

ای غریب کربلا – پادشاه بی کفن

چیه دستور شما – این شما این دل من

عمریه که نوکر هر شب هیئتتم

اگه امری هست بگو آقا در خدمتتم

امیری یا حسین

 

داره عمرم می ره آقا جوونیم تموم میشه

یه روزی عمر منم آفتاب لب بوم میشه

اگه بی تو بگذره تمام عمر حروم میشه

فقط آقا اشک روضه ی تو آبروم میشه

غصه ی عاقبتم – زده هر روز آتیشم

تنها زیر سایتون – عاقبت به خیر میشم

دلمو به طره ی بیرقا گره بزن

یا به خاک کربلا وطنم گره بزن

امیری یا حسین

 

دست من نیست که شبای جمعه بیقرارتم

چشامو می بندم ارباب می بینم کنارتم

عاشق زار و نزار شش گوش مزارتم

حلالم کن اگه من مایه ی ننگ و عارتم

حرم تو مقصد – دل عاشق منه

از شب جمعه دلم – تو حرم سینه زنه

از همه به غیر تو به خدا خسته شدم

دلخوشیم این شده که به تو وابسته شدم

امیری یا حسین




(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی