سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۱ ب.ظ

حاج محمد رضا طاهری - دلشوره دارم زیاد چی به سر ما میاد

متن زمینه سینه زنی حاج محمد طاهری

زمینه شب عاشورا

شب عاشورا محرم 95

حاج محمد رضا طاهری

دلشوره دارم زیاد چی به سر ما میاد



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

متن مداحی:


دلشوره دارم زیاد چی به سر ما میاد

اگه فردا بیاد میشه غم ها شروع

رو لبامه فقط مکن ای صبح طلوع

فردا شب این موقع بساط گریه جوره

فردا شب این موقع خواهرت از تو دوره

فردا شب این موقع سرت توی تنوره

واویلا امون از این مصیبت

**********

روضه خد التریب روضه شیب الخضیب

داری یک پیروهن امانت دست من

میدونم اخرش میمونی بی کفن

فردا ظهر میبوسم زیر گلوت و ای وای

از گودال و خنجر برام نگو تو ای وای

قاتل توی مقتل میگیره موت و ای وای

واویلا امون از این مصیبت

**********

امشب و دلواپسم فردا غروب بی کسم

داره امشب من و میکشه اضطراب

چی میاد از عطش سر طفل رباب

وای از اون وقتی که سرت از تن جدا بشه

وای از اون لحظه که یه کوفی بی حیا بشه

 

میترسم بعد از تو پاشون به خیمه وا بشه



فایل مداحی:





نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی