سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳ ب.ظ

کربلایی نریمان پناهی-ای شش ماهه گل من اصغر من چرا نمیخوابی

متن شور سینه زنی نریمان پناهی

شور دل نشین علی اصغر

شب هفتم محرم 95

نریمان پناهی
ای شش ماهه گل من اصغر من چرا نمی خوابی




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 


متن مداحی:

ای شش ماهه گل من اصغر من چرا نمیخوابی

بنما رحمی به دلم هستی من چرا تو بی تابی

ای همه هستی من کودک دل خسته من

علی علی لای لای

*******

مانده روی دست پدر کودک من خدا چه سازم من

لب تشنه بود اصغر من کودک من به کی بگویم من

رفته علی اصغر من پیش علی اکبر من

علی علی لای لای

*******

حسین آمد به میدان و ، علی اصغر در آغوشش

چو ابری ، بر رخ ماهی ، عبای شاه رو پوشش

لب خاموش او گوید ، ز سوز دل حکایتها

زبی تابی و بی‌آبی ، سرش خم گشته بر دوشش

لبش بی رنگ و ،  دل پر خون ، نگاه مات او محزون 

هوای کربلا برده ، همه صبر و همه هوشش



فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی