سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

کربلایی نریمان پناهی-میریزه رو صورتت اشک چشام لای لای

نریمان پناهی

زمینه دل نشین علی اصغر

شب هفتم محرم

کربلایی نریمان پناهی

میریزه رو صورتت اشک چشام لای لای



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

 

متن مداحی:

میریزه رو صورتت اشک چشام لای لای

میخونم با هر نفس علی بالام لای لای

ای قرار دل خرابم گریه هات میکنه کربابم

ذل نزن به چشای مادر با نگات هی نده عذابم

گل نیلوفرم اروم بخواب می باره بارون

گل نیلوفرم اروم بخواب میاد عمو جون

گل نیلوفرم این طور نکن من و پریشون

علی لای لای علی لای لای علی جان

************

غربت چشمای تو دلم رو ازرده

وای من از تشنگی لبات ترک خورده

ای قرار دل حزینم هی نکش پنجه رو سینم

واسه تو ارزو ها دارم اصغرم داغت و نبینم

گل نیلوفرم از ماتمت چشام شده تر

گل نیلوفرم ای کاش نشی نشکفته پرپر

گل نیلوفرم راضی نشو به مرگ مادر

علی لای لای علی لای لای علی جان

************

وای اگر تیر سه پر تو رو کنه خاموش

تشنه لب حلقوم تو ببره گوش تا گوش

من بمیرم برای اشکات واسه اخرین نفسهات

واسه درموندگی و غربت واسه شرمندگی بابات

گل نیلوفرم قلبم به درد و غم دچاره

گل نیلوفرم این حرمله رحمی نداره

گل نیلوفرم داغت رو رو دلم میذاره

علی لای لای علی لای لای علی جان

************

وای اگر که مادرت اسیر غم ها شه

تیزی سر نیزه ها توی گلوت جا شه

وای اگر از نوا بیفتی از روی نیزه ها بیفتی

وای ازگر ای عزیز جونم زیر دست و پا ها بیفتی

گل نیلوفرم بی تو سیاه روزگارم

گل نیلوفرم با رفتنت نکن اوارم

گل نیلوفرم مادر ببین چه حالی دارم 

علی لای لای علی لای لای علی جان


فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی