چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ

کربلایی حسین طاهری-لالالایی گل پونه

حسین طاهری

شور دل نشین علی اصغر

شب هفتم محرم

کربلایی حسین طاهری

لالالایی گل پونه





(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 


متن مداحی:

 لالالایی گل پونه

 

مادر دل نگرونه اشکام مثل بارونه

 

لالالا نازک سرت میگردونه مادرت

 

صدقه دور سرت

 

قحطی اب تو این بیابون

 

اب فرات و بستن به رومون

 

لالالایی

 

**********

 

لالالا بخواب اسوده

 

لب های تو کبوده واسه جنگیدن زوده

 

لالالا غنچه پرپر

 

اخرم علی اصغر به من نگفتی مادر

 

میگه با چشماش حالش عجیبه

 

باید برم من بابام غریبه

 

لالالایی

 

**********

 

لالالایی هست بابا

 

شد دل شکسته بابا میلرزه دست بابا

 

لالالا طفل قربونی

 

بابای نیمه جونی گفته لم ترحمونی

 

وای از گلوی صد پاره تو

 

من می مونم با گهواره تو

 

لالالایی

 

**********

 

اه قلبم و از جا کندی

 

چشمات و که میبندی پس چرا نمیخندی

 

لالالایی که میمیرم

 

داغ تو کرده پیرم شرمنده که بی شیرم

 

شرمنده بابات از روی من شد

 

قنداقت اخر واست کفن شد

 

لالالایی

 

**********

 

لالالا نداری طاقت

 

وا شد بند قنداقت دست و پا بزن راحت

 

لالالا مردم با غمت

 

 فدای عمر کمت رو نیزه نبینمت

 

خندت برا من مثل نفس بود

نیزه چی میگه سه شعبه بس بود


فایل مداحی:






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی