يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۷ ق.ظ

سید مجید بنی فاطمه - نوه یل خیبر اومده یه نفر نه یه لشکر اومده

متن زمینه سینه زنی سید مجید بنی فاطمه

زمینه حماسی قاسم بن الحسن (ع)

شب ششم محرم 95

سید مجید بنی فاطمه

نوه یل خیبر اومده یه نفر نه یه لشکر اومده


(لطفاً جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)



متن مداحی:



 

نوه یل خیبر اومده یه نفر نه یه لشکر اومده

پسر حسن ابن علی و رفیق علی اکبر اومده

هل من مبارز انی انالقاسم

هل من مبارز به میدان شدم عازم

دعای عمو جوشن زره شده پیراهنم

به نام نامی علی به قلب لشکر میزنم

**********

تب شور جمل به سرمه حرز فاطمه روی پرمه

هل من مبارز انی انالقاسم

هل من مبارز ندارم زره لازم

من فاطمی غیرتم ابالفضلیه قدرتم

صدای تکبیر حرم بلنده از هر ضربتم

**********

از قبیله شاه نجفم حیدریه دمم به شرفم

هر کی سر به تنش اضافه کافیه بیاد به طرفم

هل من مبارز انی انالقاسم

هل من مبارز به میدان شدم حاکم

دلم بی قرار حسین سرم روی دار حسین

حسین ذوالفقار حسن منم ذوالفقار حسین





فایل مداحی:





نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی