سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

نریمان پناهی - طلوع صبح سپیدی تو

متن واحد سنگین سینه زنی نریمان پناهی

واحد حضرت زینب (س) و طفلان حضرت زینب(س)

شب چهارم محرم 95

نریمان پناهی

طلوع صبح سپیدی تو



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

 

متن مداحی :





طلوع صبح سپیدی تو امید هر ناامیدی تو

اما از باغ دل زینب گـل آلاله نچیدی تو

زینب شرمنده نکن فردا سر افکنده نکن

جون داداش خون به دل این دو تا رزمنده نکن

بزار بازم خاک پات باشن

قـتـیـل کرببلات باشن

سر سرنیزه باهات باشن

غریب مادر حسین من

*************

نگاه از تو بر نمی دارن به لطف و خوبیت بدهکارن

تو میدون مردونه می جنگن اینا شاگـرد علمدارن

هر دوتاشون غلامتن از کوچیکی بنامتن

آبروی خواهرتن فدایی قیامتن

یکی نذر اصغرت آقا

یکی نذر اکبرت آقا

فدای موی سرت آقا

غریب مادر حسین من

***********

اگر که غمگین و زارم من برات از دیده می بارم من

عزا دار بچه هام نیستم فدای تو هر چی دارم من

به فکر تنهایی تو انگشتر و و پیروهنت

لحظه ای که تو قتلگاه پا میذارن رو بدنت

به فکر گودال و اون خنجر

به فکر بوسه به اون حنجر

به فکر تاراج اون پیکر

غریب مادر حسین من

 

شاعر : محسن طالبی پور





فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی