سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

مهدی سلحشور - توی قاب چشمای ترم

متن زمینه سینه زنی میرداماد و سلحشور

زمینه حضرت زینب و طفلان حضرت زینب(س)

شب چهارم محرم 95

مهدی سلحشور

توی قاب چشمای ترم



(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


متن مداحی :

 



توی قاب چشمای ترم

گریه ست برا اکبرم

ناله ست با اهل حرم

تا زنده ام غمهاتو

آقا به جون می خرم

بمیره زینب اشکِ، چشِ تو رو نبینه

گلام اگه بمونن، چه جوری برم مدینه

تپش های من، برا تو میزنه هر دم

پر از بغضم و ببین حسین غرق دردم

برای همین روزا پسر بزرگ کردم

وای

علی اکبر دادی، علی اکبر میدم

تو یه پیمبر دادی، من دوتا حیدر میدم

هستیِ زینب فدات

***********

آیینه و قرآن روی دست

از جام عشقه تو مست

اینجا دل من شکست

پیشونی بنداشونو

عباس با حسرت می بست

میون خیمه موندم، تا که بفهمه دشمن

تو راهه عشق تو نیست، هیچ چیزی جلودار من

شدم رو سفید، خداروشکر پیش مادر

فدای سرت، دارو ندارم برادر

حلالم بکن، بیشتر از این نداشت خواهر

حسین

قسم مادر دادی، قسم مادر میدم

تو یه پیمبر دادی، من دوتا نوکر میدم 

هستیِ زینب فدات






فایل مداحی:

 




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی