سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۹ ق.ظ

حمید علیمی - میدونی دلم تنگته میدونی هوا ابریه

متن شور سینه زنی حمید علیمی

شور روضه ای حضرت رقیه (س)

شب سوم محرم 95

حمید علیمی

میدونی دلم تنگته میدونی هوا ابریه




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)



متن مداحی :

 


میدونی دلم تنگته میدونی هوا ابریه

کبودیه رو صورتم میدونی که کار کیه

بابا جون بیا دوباره باز به موی من یه دست بکش

نفسم گرفت بیا بابا دوباره باز نفس بکش

*********

من و پای پر ابله داره میره این قافله

برای زمین خوردنم من و میزنه حرمله

اگه بود عمو کی میتونست نگاه کنه به سمت ما

همش این شبا صدا زدم تو رو خدا عمو بیا

************

سزای مسلمونیمون توی خرابه بودنه

میبینم از اینجا یکی به لب تو چوب میزنه

اهای اهل شام دیدن همه قدم با این که تا میشه

اهای اهل شام همین سرم برای من بابا میشه






فایل مداحی:

 




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی