سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۰ ب.ظ

حمید علیمی - آقام آقام توی حرمت غوغاست جای قدم زهراست

متن شور سینه زنی حمید علیمی

شور مناجاتی امام حسین (ع)

شب اول محرم 95

حمید علیمی

آقام آقام توی حرمت غوغاست جای قدم زهراست




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

متن مداحی :

 


آقام آقام توی حرمت غوغاست جای قدم زهراست

ای ابروی دو عالم ای ماه ماه محرم

به روشنی طلعت تو به دستای سخاوت تو

من بزرگ شدم زیر سایه علامت تو

خواب شبهام یاد شبهای زیارت تو

خدا رو شکر توی سینمه محبت تو

**********

به خدا که حرم تو دنیامه دعای تو همرامه

ای ابروی دو عالم ای ماه ماه محرم

تویی تموم باور من تویی پناه اخر من

سایتون اقا الهی بمون رو سر من

مدیون تو ام ای مهربون تر از مادر من

منم بخر منت بذار رو سر من

**********

نم بارون رو گونه میشینه غم شما سنگینه

ای ابروی دو عالم ای ماه ماه محرم

شده انیس اشکای من غم تو پاره پاره بدن

نوکرت اقا بمیره چرا نداری کفن

تیغ و نیزه ها به بدن تو بوسه میزنن 

جونم فدات ای کشته دور از وطن





فایل مداحی:

 




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی