سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۳ ب.ظ

حاج محمد طاهری - ازدست من کاری دیگه بر نمیاد آقا

متن زمینه سینه زنی حاج محمد طاهری

زمینه سینه زنی شب اول محرم 95
مسلم ابن عقیل (ع)
حاج محمد طاهری

ازدست من کاری دیگه بر نمیاد آقا




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 


متن مداحی :

 


ازدست من کاری دیگه بر نمیاد آقا

سر می برند هیشکی صداش در نمیاد آقا

غربت با من همراهه

اینجا شهر ارواحه

عاشقی تو کوفه آخرش طناب داره

مسلم تو باید به یه زن پناه بیاره

وای من از این کوفیان

کوفه پر شده از ریا

اینجا مرده شرم و حیا

یا حسین به کوفه میا

***

تنها موندم مثل علی دست من و بستن

از تو خوندن سنگ زدن واین دهن و بستن

دندنم خون آلوده

جون میسپارم آسوده

آبی که آوردن می دونم که قسمتم نیست

اینجوری بمیرم گمونم بی حکمتم نیست

بالب های تشنه آقا

مثل تو میشم سرجدا

پیکرم میره زیر پا

میکشن من و رو خاکا

یا حسین به کوفه میا

***

این خونین لب میگه که تا دیر نشده برگرد

جان زینب تا سه ساله ات پیر نشده برگرد

این مردم خیلی پستن

دنبال معجرهستن

کاش بدونه  زینب چرا دل پر از سرابه

روزی رو می بینم که تو مجلس شرابه

ترس من برا قافله است

چشم به راهتون حرمله است

سهم بچه هات سلسله است

ختم قائله هلهله است

 

یا حسین به کوفه میا




فایل مداحی:

 




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی