يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

مهدی رعنایی - من یار ندارم دلدار ندارم

متن سرود مولودی مهدی رعنایی

سرود فوق العاده دلنشین امیرالمومنین(ع)

جشن عید غدیر خم

مهدی رعنایی

من یار ندارم دلدار ندارم




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

متن مداحی :




من یار ندارم دلدار ندارم

جز با علی و آل علی کار ندارم

(علی علی علی علی علی )3 یا مولا

 

ای اهل عشیره این حرف غدیره

هر کس که علی علی نگه بره بمیره

در صحن گوهرشاد دل می زنه فریاد

با آل علی هر که در افتاد ور افتاد

زباده ی ناد علی مستیم

دلامونو به این علم بستیم

با نغمه ی علی ولی الله

مدافع زینبیه هستیم

با یه یا زهرا دشمنو بی سر می کنم

سرمو نذر دختر حیدر می کنم

(علی علی علی علی علی )3 یا مولا

 

من یار ندارم دلدار ندارم

جز با علی و آل علی کار ندارم

 

دنیام علیه عقبام علیه

من سرم بره بازم میگم آقام علیه

ای ساقی کوثر ای نفس پیمبر

من مست میشم وقتی میگم حیدر حیدر

تو هیئتا غرق مناجاتیم

طلایه دار یا لثاراتیم

فخرمون اینه توی این عالم

فدایی عمه ی ساداتیم

به تو مدیونم دختر والی الولی

جونمم میدم برای ناموس علی

(علی علی علی علی علی )3 یا مولا




فایل مداحی:





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی