يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۱ ق.ظ

حاج محمود کریمی - قال حبیب الله قال رسول الله

متن سرود مولودی حاج محمود کریمی

سرود جشن عید غدیر خم

حاج محمود کریمی

 

 

قال حبیب الله قال رسول الله

 

 

 

(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

 

متن مداحی :

 

 

 

 

 

 

 

قال حبیب الله قال رسول الله

من کنت مولاه و فعلی مولاه

 

اللهم وال من والاه

اللهم عاد من عاداه

من بیعت کردم با علی

بیعت کردم با یا علی

می خوانم یا مولا علی

 

یا مشکل گشا علی علی علی علی

 

مثل ماه و اختر ، مست جام کوثر

دستت را در دستش می گیرد پیغمبر

 

تو بالاتر از هر بالایی

علی عالی اعلایی

ای چشم تو شمشیر دین

ای مفتاح فتح المبین

مولا امیرالمومنین

 

یا مشکل گشا علی علی علی علی

 

تو ابوترابی مولای اصحابی

اسم تو کابوس این قوم وهابی

 

کوری چشم آل سعود

کعبه ملک مولا علی بود

این حکم حی داور است

منکر حیدر کافر است

اصل دین حب حیدر است

 

یا مشکل گشا علی علی علی علی

 

 

 

 

فایل مداحی:

 




 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی