دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۴ ب.ظ

حاج محمود کریمی،حاج محمد طاهری - نه لوح و نه قلم بود و

متن سرود مولودی حاج محمود کریمی حاج محمد طاهری

سرود ناب وفوق العاده دلنشین جشن عید غدیر خم

حاج محمود کریمی،حاج محمد طاهری

نه لوح و نه قلم بود و



(لطفاً جهت دریافت مولودی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:


نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

نه حرف از من و ما بود

نه ذکر تو و من بود

علی بود وعلی بود

که پیش از من و ما  بود

 

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

آیینه ی تمام نمای خدا علیست

علی علی

نقشی که زد رقم قلم ابتدا علیست

علی علی

دست خدا زبان خدا صورت خدا

علی علی

در بندگیش بنده بی ادعا علی

علی علی

جان رسول لحم رسول دم رسول

شیر خدا و شیر رسول خدا علی

علی بود و عدم بود و

علی بود و ولایت

علی بود و ولا بود

 

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

دشمن به دشمنی خود اقرار میکند

مردی ک داشت بازوی خیبر گشا علیست

بسم الله کتاب خداوندگار را

هر کس که با علیست بداند که باء علیست

چشم خدا ، قسیم حجحیم و جنان به حق

دست خدا و لنگر ارض و سما علیست

علی کوثر و یس

علی یوسف و طه

علی قدر و علی بدر

علی شمس و ضحی بود

علی سجده علی حمد

علی ذکر و دعا بود

علی در همه دم بود

علی در همه جا بود

 

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

لوح علی قلم علی

حرم علی کرم علی

علم علی

آب و گلم علی

                                                                          

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

***********************

 

منم غلام علی

غلام نام علی

فلک غلام من است

به احترام علی

نشسته مرغ دلم به روی بام علی

خمار و مست و قلندر شدم ز جام علی

علی امام من هست و منم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

 

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

به لب شعار علی

به دل قرار علی

طواف کعبه کنم پی مدار علی

خدا مرا به جزا برد کنار علی

سر و تن و دل و روحم اسیر دام علی

منم غلام علی  غلام ناب علی

 

بشیر علی

نذیر علی

حبیب علی

کبیر علی

ذکر کثیر علی

 

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

علی امام من هست و من هم غلام علی

نفس برای علی

سرم به پای علی

 جهان گدای من است

من هم گدای علی

رسم به عرش و اگر ، شوم فدای علی

کتاب تخت خدایی بود مقام علی

 

روح علی

نوح علی

 جان علی

 روان علی

توان علی

قرآن علی

 

نه لوح و نه قلم بود و

نه ارض و نه سما بود و

خدا بود و علی بود و

علی بود و خدا بود

 

من و نگاه علی

من و پناه علی

نمیشوم  نفسی جدا ز راه علی

رسم به کوی حسین

ز بارگاه علی

 

ای مه وفا حسین

میکشی مرا حسین

یا حسین

 

حسین امیر من است

من هم فقیر حسین

هزار یوسف مصری بود اسیر حسین

منم حقیر حسین

بها بگیر حسین

که از ازل شده ام شکار تیر حسین

ندیده ام بخدا شهی نظیر حسین

و اوست حضرت ارباب و من اسیر حسین

حسین آقام

 





فایل مداحی:





 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی