دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ

حاج محمد طاهری - ای ضربان قلبم حیدر

متن سرود مولودی حاج محمد طاهری

سرود ناب ودلنشین و متفاوت جشن عید غدیر خم

حاج محمد طاهری

ای ضربان قلبم حیدر




(لطفاً جهت دریافت مولودی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:


ای ضربان قلبم حیدر

مست نگاتم ساقی کوثر

جان پیمبر دلبر زهرا اول و آخر

عمریه عنایت داری تو به نوکرت محبت داری

زیر پاتو که میبینی این همه رعیت داری

روی قلب و دل شیدا ، خدا حک کرد علی مولا

علی  مولا

 

حک شده اسمت روی دلامون

اشکای شوقه نم نم بارون

خاک عباتو کاش  بتکونی رو سر مجنون

عاشقت رو سرگردون کن بیا و دل منو مجنون کن

جان فاطمه راهیم کن باز منو نجف مهمون کن

خاک پاته همه دنیا ، روی لبهام علی مولا

علی مولا

 

شونه ی احمد جای قدمهات

قصه عشقه قصه چشمات

زنده شد عالم از برکات هرم نفسهات

مثل گوهر نایابی تو قرار این دل بیتابی

من یه عمری نوکر هستم ، تو یه عمریه اربابی

کس و کاره من تنها ، بفداک علی مولا

علی مولا

 

علی امام من هست و من هم غلام علی

هزار جان گرامی فدای نام علی

 




فایل مداحی:





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی