دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ

محمد حسین پویانفر - یا اجود الاجودین

متن زمینه سینه زنی محمد حسین پویانفر

زمینه دلنشین شهادت امام جوادالائمه (ع)

محمد حسین پویانفر

یا اجود الاجودین



(لطفاً جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:


یا اجود الاجودین نفسی و قلبی لدیک

یا غایه العارفین مولا سلام علیک

ماه عالمین شه کاظمین تویی ملجا زوارالحسین

یا شمس الضحی تویی هل اتی به قربان تو یا ابن الرضا

 

 

*امیر ملک ارتضی علی اکبر رضا *

 

درمان دردم تویی ای جان جانان من

رزق محرم بده بر اشک چشمان من

وقتی نوکر رقیه شدم به لطف شما اهل گریه شدم

ذکر یا حسین سرود لبم من از کودکی بنده زینبم

 

*امیر ملک ارتضی علی اکبر رضا *



فایل مداحی:


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی