سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ

حسین سیب سرخی - این شبا بی تابه یه زیارت بودم

متن شور سینه زنی حسین سیب سرخی

شور ناب و دلنشین مناجاتی با امام حسین(ع)

حسین سیب سرخی

این شبا بی تابه یه زیارت بودم

 


(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...)


متن مداحی :


این شبا بی تابه یه زیارت بودم

بدجوری دلتنگه شب هیأت بودم

تو خبر داری از دل بی سامونم

همه جا گفتم که به حسین مدیونم

شبای تنهایی میدیدی اشکامو

زیر لب میخوندم

جان آقام سنه قوربان آقام

سید العطشان آقام

 

شور عشقت ارباب همیشه شیرینه

واسه دردای من اسم تو تسکینه

وقتی دلتنگ میشم وقتی که غمگینم

میشینم عکسای حرمو میبینم

وقتی موج اشکام مثه موج دریاست

همدم تنهاییم سید الشهداست

بدر فاطمه نور کلامی سید الشهدا

یابن احمد خیر الانامی سید الشهدا

یا حبیبی طبیب فؤادی

نور عینی و خیر مرادی

سیدی و شفیع معادی یا عزیز الله

یه کاری کن برام

یه کاری کن تمومشه بی قراریام

بشه منم یه بار منم حرم بیام

آقام آقام آقام

حسین حسین حسین حسین

 

نذار من تسلیم قصه تقدیرشم

تا جوون مرگت شم یا تو روضت پیرشم

خیلی ساله عمره این رفاقت با تو

برا من تا آخر میمونی تنها تو

تا ابد کارم کاش از تو خوندن باشه

این چراغ روضه روشن باشه

الهی که چراغ روضه هات روشن باشه

زیر پرچم تو یه دنیا سینه زن باشه

میده بوی تو رو هرکی دوست داره

با تو خوشبختمو بی تو یه آواره

سینه زن هات یکی از یکی آقا تر

خدا نوکراتو برات نگه داره

خدا نگه داره سینه زناتو

خدا نگه داره گریه کناتو

خدا نگه داره زائرای کرببلاتو




فایل مداحی

 

 

نظرات (۱)

  1. سلام لطفا متن نوحه ماه محرم اومد قرار قلب زارم اومد آقانریمانی و بوی بهشت کربلا آقای عیدانیان زچرا بگذارید
    • پاسخ:

      سلام به شما
      ان شا الله به زودی براتون ثبت میشه
      تشکر از صبر و شکیبایی شما ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی