سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

مهدی اکبری - تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

متن شور سینه زنی مهدی اکبری

شور احساسی امام حسین (ع)

مهدی اکبری

تو که باشی دلم دیگه نمی لرزه

 

(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید...)

 

متن مداحی :

تو که باشی دلم دیگه نمیلرزه

همین گریه به لبخند تو می ارزه

بذار سایت همیشه رو سرم باشه

قرار ما شب جمعه حرم باشه

حرم گفتن هوای کربلا کردم

هواییشم فقط دور تو میگردم

 

پناهم باش به جز روضه ت پناهی نیست

به غیر از تو برا من تکیه گاهی نیست

به قربونت نگاه اطلسی داری

برام آقا همش دلواپسی داری

غلط گفتم که چیزی توی کاسم نیست

چی کم دارم تو رو دارم حواسم نیست

 

سبک بالم تو ایوون تو جا دارم

از این دنیا یه قطعه کربلا دارم

دوست دارم همه دارائیم اینه

دلم میره ضریحت رو که میبینه

سلام آقا که الآن روبروتونم

من ایستادم زیارت نامه میخونم


فایل مداحی

 


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی