سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۱ ب.ظ

مهدی اکبری - محمد حسین پویانفر - خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه

متن شور سینه زنی مهدی اکبری محمد حسین پویانفر

شور مناجاتی و احساسی امام حسین (ع)

با دو اجرای متفاوت و فوق العاده دلنشین

مهدی اکبری - محمد حسین پویانفر

خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه


(لطفاً جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:



 خدا هر گناهی باشه به حسین می بخشه

هیچکی نا امید نباشه به حسین میبخشه

وعده دادن به وفاشه ، به حسین میبخشه


خدا هر چی رو سیاهه به حسین میبخشه

من ِ افتاده به چاهو به حسین میبخشه

بنده های بی پناه و به حسین می بخشه


بزار بگم با زبون ساده

همین حسین حسینم از سرم زیاده

خدا اجازشو به هر کسی نداده

نماز شکر من زیاده

خدا به من حسین و داده


میدونم که از تو هستم به تو میگردم

سر اون عهدی که بستم به تو بر میگردم

با همین دل شکستم به تو برمیگردم


همه ی دارو ندارم به تو بر میگرده

همه ی عشقی که دارم به تو بر میگرده

من تموم ِ اعتبارم به تو بر میگرده


بزار بگم با تموم جونم

تا عمر دارم ، حسین حسین حسین میخونم

لحظه ی مرگم خودتو بده نشونم

آقام حسین … نبر ز یادم

جوونیمو پای تو دادم


جز تو آرامش نمیخوام با تو آروم میشم

وقتی بارونیه چشمام با تو آروم میشم

با همه فرق داره دنیام ، با تو آروم میشم


از دلم چشم برنداری ، بی تو آشوب میشم

بگو تنهام نمی زاری بی تو آشوب میشم

هوای دلم رو داری ، بی تو آشوب میشم


بزار بگم با دل شکسته

منو نجاتم بده از درای بسته

ببین که مونده پشت در زائر خسته

نماز شکر من زیاده

خدا به من حسین و داده





فایل مداحی:


مهدی اکبری





محمد حسین پویانفر



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی