سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۹ ق.ظ

حسین سیب سرخی - تویی پناه آخر تویی همیشه یارم

متن شور سینه زنی حسین سیب سرخی

شور مناجاتی امام حسین (ع)

حسین سیب سرخی

تویی پناه آخر تویی همیشه یارم


(لطفاً جهت دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:



تویی پناه آخر تویی همیشه یارم

دلم خوشه کنارت می گذره روزگارم

یه حس فوق العاده ست همین که با توهستم

من چشامو رو هر چی غیر تو بوده بستم

چشمای من پر از شبنمه دوری و غصه هاست

دنیای من یه گوشه نگو ، شیش گوشه کربلاست

رویای من نشستن شب جمعه پایین پاست

من لی غیرک

حسین من حسین

 

هر کی که با تو باشه عاقبتش بخیره

من اوج آرزوهام، عاقبت زهیره

غم تو می زنه موج ، توی چشای خیسم

رو کفنم با تربت ، اسم تو می نویسم

می دونی من ، یه عمر گریه کردم برا مادرت

وقت مرگم ، بیا پا بذار رو چش نوکرت

جوونیم بود ، فدای یه تار موی اکبرت

من لی غیرک

حسین من حسین




فایل مداحی:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی