سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

سبک و شعر - دلم چه بی قرار و عاشقه ...

سبک های شاعران اهل بیت

شور امام حسین (ع)

شاعر: سید مهدی حسینی

دلم چه بی قرار و عاشقه ...


(لطفاً برای دریافت سبک و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)


متن مداحی:



دلم چه بی قرار و عاشقه 

اسیر لحظه و دقایقه

منم اسیر شاه عالمین

هلاک اسم ناب یا حسین

تو که اربابی و همواره دلبر

نگاهی کن به قلب زار نوکر

هوا مو داشته باش اقای خوبم

ببین از داغ تو سینه میکوبم

اقام اقام غریب کربلا

 

غریب مادر ، ای امیر من

مدالتو به قلب من بزن

ببین شدم دوباره مبتلا

از هجر دوری کرب و بلا

سلام ای شاه بی لشکر حسین جان

میون معرکه بی سر حسین جان

سلام ما ، به عباس و زهیرت

به قاسم ، بر علی اکبر حسین جان

اقام اقام غریب کربلا

 

شبای جمعه ها چه حالیه

جامون تو کربلا چه خالیه

می گن که مادرت میاد حرم

تو قتلگاه همون حوالیه

میون قتلگاه روضه میخونه

برات با قدی که از غم کمونه

صدای ناله های یا بُنَیَّ

کنار پیکری که غرق خونه

اگر کشتند چرا ابت ندادند

تو را زان دٌر نایابت ندادند

اگر کشتند چرا خاک نکردند

کفن بر جسم صد چاکت نکردند

اقام اقام غریب کربلا

 

 

دانلود سبک




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی