يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۶ ق.ظ

شور امیرالمومنین(ع) - واسم اسم تو شیرین ترین اسمه

متن سرود مولودی


سرود فوق العاده زیبا و حماسی امیرالمومنین (ع)
مهدی اکبری
واسم اسم تو شیرین ترین اسمه
پیشنهاد دانلود

متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...


فایل صوتی :






دریافت



متن مداحی:



واسم اسم تو شیرین ترین اسمه
به اسم تو قسم خیلی می خوامت
همه دنیا رو می دم پای عشقت
که حتی باشم اون دنیا غلامت

به غلامت قنبر غلامتم حیدر
به خدا تا آخر غلامتم حیدر
می خونم تو محشر غلامتم حیدر

غلامتم غلامتم غلامتم
کشته مرده ی مرامتم

بگردم همه عالم رو ببینم
جایی صحن و سرای تو نمیشه
واسم قصر طلایی بهشت هم
باز ایوون طلای تو نمیشه

علی عالی اعلا اسیرتم آقا
به عزیزت زهرا اسیرتم آقا
شده ذکرم هر جا اسیرتم آقا

اسیرتم اسیرتم اسیرتم
بچه شیعه ی غدیرتم

چقد دوست دارم ایوون نجف رو
چقدر حال و هوای تو رو دارم
خدا رو قسمش می دم به زهرا
که سر روی ضریح تو بذارم

به ضریت دل بستم گدای تو هستم
به نگاهی مستم گدای تو هستم
بگیر آقا دستم گدای تو هستم

گدای تو گدای تو گدای تو
هستم وقف بچه های تو


🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

کانال متن و سبک مداحی

@matnsabk

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی