سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

عبدالرضا هلالی - رأس تو می رود بالای نیزه ها

متن شور سینه زنی عبدالرضا هلالی و روح الله بهمنی

شور قتلگاهی
عبدالرضا هلالی
رأس تو می رود بالای نیزه ها
پیشنهاد دانلود

 

متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...

 

فایل صوتی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متن مداحی:



رأس تو می رود بالای نیزه ها
من زار می زنم در پای نیزه ها
آه ای ستاره ی دنباله دار من
زخمی ترین سر نیزه سوار من
با گریه آمدم اطراف قتلگاه
گفتی که خواهرم برگرد خیمه گاه
بعد از دقایقی دیدم که پیکرت
در خون فتاده و بر نیزه ها سرت
ای بی کفن چه با این پاره تن کنم؟؟؟
با چادرم تو را باید کفن کنم
من میروم ولی جانم کنار توست
تا سالهای سال شمع مزار توست
خون گریه می کنم برا ساحت غریبی
خون گریه می کنم برا ساعت اسیری

عمه جانم عمه جانم عمه جان قد کمان من

خون گریه می کنم واسه اون لحظه که دیدی
بی حیا داره می خنده داره دستاتو می بنده
خون گریه می کنم واسه اون لحظه که دیدی
بچه ها بی سر و سامون می دون توی بیابون
خون گریه می کنم واسه اون ناله الشام
که تو بودی و کبودی یه محله ی یهودی
خون گریه می کنم تو کجا و ملاء عام
تو رو بردنت خرابه دردم از بزم شرابه

عمه جانم عمه جانم عمه جان قد کمان من


 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی