سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۴ ق.ظ

زمینه حضرت رقیه - عمه نیگا کن اشکامو + متن

متن زمینه سینه زنی حضرت رقیه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه سینه زنی حضرت رقیه (س)
محمد اسداللهی
عمه نیگا کن اشکامو
عمه می بینی چشمامو



متن و فایل صوتی در ادامه مطلب ...



فایل صوتی :




گوش بدید
حجم: 7.91 مگابایت


متن مداحی:
عمه نیگا کن اشکامو
عمه می بینی چشمامو
حالا دیدی راست می گفتم
پیشم می بینی بابامو
می بینی ، که سرش ، تو دستای منه
این داداش توئه ، این بابای منه
خواب دیدم ، جوابمو داد
خواب دیدم ، که داره میاد
دیدی خوابم راست بود ، عمه عمه
باباییم اومد زود ، عمه عمه

امون ای دل ای دل ای دل
بسوز ای دل ای دل ای دل

عمه تا سحر بیدارم
عمه آخه مهمون دارم
دارم دیگه آروم میشم
لب روی لباش می ذارم
این سر تو طبق هم با من حرف می زنه
شیرین کام شدم از بس شیرین دهنه
خواب دیدم ، سپیده زده
خواب دیدم ، بابام اومده
دیدی آخر اومد ، عمه عمه
ولی با سر اومد ، عمه عمه

امون ای دل ای دل ای دل
بسوز ای دل ای دل ای دل

عمه جون حلالم کن تا
راحت برم همراه بابا
خیلی به تو زحمت دادم
از کرببلا تا اینجا
کم کم پاشو ببین ، وقت پر زدنه
دیگه همسفرت داره جون می کنه
خواب دیدم ، دیگه می میرم
خواب دیدم ، شبونه میرم
دیگه دستام سرده عمه عمه
بدنم یخ کرده عمه عمه

امون ای دل ای دل ای دل
بسوز ای دل ای دل ای دل


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی