چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ

سید رضا نریمانی - با مادرم، ایشالا اربعین میام حرم

متن شور سینه زنی سید رضا نریمانی و میثم مطیعی امام حسین (ع) فاطمیه و حضرت زهرا (س)

شور مناجاتی امام حسین (ع)

شب شهادت حضرت زهرا (س) فاطمیه اول 97

هیئت فدائیان حسین (ع) اصفهان

سید رضا نریمانی

با مادرم، ایشالا اربعین میام حرم




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



با مادرم، ایشالا اربعین میام حرم

سلام بدم، به محضر شما قدم قدم

صدات زدم، با دست خالی اینجا اومدم

"حسین آقام، همه میرن تو میمونی برام"

به این امید، شاید آقا منِ بَدم خرید

ولم نکن، بَدَم نگا به این دلم نکن

یه خواهشی، دارم ازت که ضامنم بشی

"حسین آقام، همه میرن تو میمونی برام"

یه عمریه، شده پناه من حسینیه

ای آشنا، منِ حقیر کجا شما کجا

شه وفا، گره به کارمه گره‌گشا

"حسین آقام، همه میرن تو میمونی برام"

با ناله‌هام، میگم که من فداییِ شمام

با گریه‌هام، میگم که من فقط تورو میخوام

با نوحه‌هام، میگم که من گدای کربلام

"حسین آقام، همه میرن تو میمونی برام"




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی