دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۵ ب.ظ

سید مجید بنی فاطمه - سرمه چشمام، خاک پاهاتو، ماجرا داره دل من با تو

متن شور سینه زنی سید مجید بنی فاطمه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

شور احساسی حضرت زهرا (س)

هیئت الزهرا (س) تهران

دهه اول فاطمیه 98

سید مجید بنی فاطمه

سرمه چشمام، خاک پاهاتو، ماجرا داره دل من با تو



فایل صوتی + متن مداحی در ادامه مطلب...

(کربلا نصیبتون + شهادت)


متن مداحی:

سرمه چشمام، خاک پاهاتو، ماجرا داره دل من با تو
اگر تو چشمام، نمه بارونه، به تو محتاجم، خدا می‌دونه

خدا می‌دونه، نبودی، روز من سیاه می‌شد
آخر راهی که می‌رم، عاقبت کجا می‌شد
کِی دلم، دچار کربلا می‌شد

صاحب قبر بی‌نشون، سلام مادر
واسه زیارتت کجا بیام، مادر


تو با این حالی که، پر از دردی ، ولی در حقم، مادری کردی

اومدم بین نوکرات جا شم ، بلا گردون بچه‌هات باشم

به تو محتاجم، مثل کویر به بارون خدا
تا تو این راهی که می‌رم بشه جون من فدات
به دعات جانمونم از شهدا

یک نگاه کن به گریه‌هام، مادرم
به تو دروغ نمی‌گن این چشام مادر

صاحب قبر بی‌نشون، سلام مادر
واسه زیارتت کجا بیام، مادر


منو عاشق کرد، ماجرای تو، نوکری واسه پسرای تو
گردنم رفته زیر دین تو، که گذشت عمرم با حسین تو

خداروشکر که موهام سفید می‌شن تو روضه‌ها
تموم فکر و خیالم شده، خاک کربلا
فدای قربت خون خدا

این تموم حرفم و خواهشم مادر
یک کاری کن، منم شهید بشم مادر

صاحب قبر بی‌نشون سلام مادر
واسه زیارتت کجا بیام مادر



*******************

فایل صوتی:

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی