دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۰۴ ب.ظ

محمد علی بخشی - لشکر مرتضی دلاور مرتضی + متن

متن واحد شلاقی سینه زنی مداحان متفرقه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

واحد حماسی حضرت زهرا (س)

شب سوم فاطمیه

محمد علی بخشی

لشکر مرتضی دلاور مرتضی


فایل صوتی و متن این مداحی در ادامه مطلب

(کربلا نصیبتون+شهادت)

متن مداحی:


لشکر مرتضی دلاور مرتضی

مثه پروانه ها دور و بر مرتضی

کی تونست به حیدر نگاه چپ بندازه

مثه کوه ایستاده پشت سر مرتضی

سایه سر مادر ، ای گل نیلوفر

علی شیر میشه وقتی که ، زهرا می گه حیدر

مادر گل پونه ، مادر مهربونه

مادر عشق بابا ، آرامش خونه

مادرم فاطمه تاج سرم فاطمه

 

داره عاشقونه با حس مادرونه

پای چرخ دستاس فلک رو می گردونه

جگر شیر می خواد هزار تا تکبیر می خواد

زن اما وایستاد پشت علی مردونه

با علیه همیشه ، حیدریه ز ریشه

داره می سوزه اما ذکر علیش قطع نمیشه

مادر منجلی گفت ، با صوت جلی گفت

مادر تا نفس داشت هر دم یا علی گفت

مادرم فاطمه تاج سرم فاطمه

 

کاش بودم مدینه جونمو فدا می کردم

به علی شوهرت منم وفا می کردم

کاش بودم تو کوچه با نعره ی ابوالفضل

از تو و محسن و علی دفاع می کردم

می کشوندم مادر ، می سوزوندم مادر

دستی که روت دراز شده می شکوندم مادر

مادر تو نگام کن ، مادر رو به رام کن

مادر تو نمازات ، هر شب تو دعام کن


*****************

هزینه دانلود :

سه صلوات + و عجل فرجهم

هدیه به روح حضرت خدیجه (س)


فایل مداحی :


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی