دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳ ب.ظ

محمد حسین حدادیان - آقای من ای رویای زیبای شبهای من

متن زمینه سینه زنی محمد حسین حدادیان

زمینه احساسی و فوق العاده دلنشین امام حسین (ع)

محمد حسین حدادیان

آقای من ای رویای زیبای شبهای من



 

(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب مراجعه کنید)

 

متن مداحی


آقای من ای رویای زیبای شبهای من

شیرینیه اسمت رو لبهای من

نوکری تو ارث بابای من

کربلا ماوای من

جنت الاعلای من

چشم امیدم آقا

اربعین امضای من

لبیک یا ثارالله

 

آقای من آرامش امروز و فردای من

با تو خیلی آرومه دنیای من

ای آغوش شیش گوشه رویای من

کربلا رویای من

عرش معلای تو

چشم امیدم آقا

اربعین امضای تو

لبیک یا ثارالله




فایل مداحی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی