دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۳ ب.ظ

محمد حسین پویانفر - بچه با دعای مادرش زنده ست دعام کن مادر

متن زمینه سینه زنی محمد حسین پویانفر فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه احساسی و روضه ای حضرت زهرا (س)

فاطمیه دوم 96

هیئت ریحانه النبی تهران

محمد حسین پویانفر

بچه با دعای مادرش زنده ست دعام کن مادر





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



بچه با دعای مادرش زنده ست دعام کن مادر

بچه با نگاه مادرش زنده ست نگام کن مادر

صدام کن مادر

صدای تو آرامش این دل خسته ی من

صدای تو آرامش قلب بشکسته ی من

صدات میزنم صدات میزنم صدات می زنم مادر

مادر ، صدای قلب من توئی  مادر ، دعای سینه زن توئی

مادر ، دلیل پر زدن توئی مادر

مادر ، تو سایه سر منی   مادر ، امید آخر منی

مادر ، همیشه مادر منی مادر

****

بچه هات کنار سفره ی اشکن کجایی مادر ؟؟؟

سیــنــه زن، ها چش به راتن شاید، بیایی مادر

دعایی مادر

دعا کن که من پای سفره ت بمونم همیشه

برا بچه ها هیچی لبخند مادر نمیشه

صدات میزنم صدات میزنم صدات می زنم مادر

مادر ، ای کس و کار دل من  مادر ، ببین چه زاره دل من

مادر ، بمون کنار دل من مادر

مادر ، برام نمونده نفسی   مادر ، تو لحظه های بی کسی

مادر ، بگو به دادم می رسی مادر

****

مادر فدای اشک و آه تو مادر آخه چی بود گناه تو؟

مادر ، کی بست تو کوچه راه تو مادر

مادر ، دلم فدای غربتت   مادر ، چرا شکسته حرمتت

مادر ، چرا کبوده صورتت مادر

کاش می شد تو کوچه دست اون پست و بگیرم مادر

کاش می شد که پشت در به جای تو بمیرم مادر

بمیرم مادر بمیرم مادر بمیرم مادر

بمیرم که دستای تو دیگه بالا نیومد

بمیرم که شش ماهه ت هیچ وقت به دنیا نیومد

بمیرم برات بمیرم برات بمیرم برات مادر

****************

در هر قدم نشینم و خیزم میان راه 

پیری بر این جوانی من گریه می کند

از درد شانه ، شانه نشد موی زینبم

دختر به ناتوانی من گریه می کند

********************




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی