چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۰۹ ب.ظ

حاج منصور ارضی - ماه خدا آمد دلم با خدا شد

متن مناجات و شعر روضه

مناجات ناب با خدا

ماه رمضان 96

مسجد ارک تهران

حاج منصور ارضی

ماه خدا آمد دلم با خدا شد





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



ماه خدا آمد ، دلم با خدا شد

حی علی التوبه در توبه وا شد

الهی رحمی کن خسته و زارم

به این سفره من خیلی بدهکارم

باز من و بار گناه ، نجاتم بده

خسته شدم از اشتباه ، نجاتم بده

 

الهی العفو یا کریم

 

آلوده ام اما مکن ناامیدم

آخر به امیدی به این در رسیدم

ز لطفت پر کن این دست خالی را

پذیرا باش امشب خسته خالی را

عبد سرافکنده شدم مرا هم ببخش

پیش تو شرمنده شدم مرا هم ببخش

 

دارم به سر عمری امید رهایی

باید در این شب ها شوم کربلایی

ندارم درد و غم تا حسین دارم

به روی لب ذکر یا حسین دارم

دست به دامان تواَم حسین یا حسین

بی سر و سامان تواَم حسین یا حسین

 

در گوشه ی گودال قیامت به پاشد

هِی ضربه خورد هِی تنش جا به جا شد

برادر افتاد و خواهری افتاد

سر از نی افتاد ، مادری افتاد





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی