يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۰۱ ق.ظ

جواد مقدم - خستگی از بدنت می ریزه

متن شور سینه زنی جواد مقدم امام حسین (ع)

شور روضه ای امام حسین (ع)

جواد مقدم

خستگی از بدنت می ریزه





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:



خستگی از بدنت میریزه

داره نیزه به تنت میریزه

مگه چی گفتی عدو سنگت زد

داره خون از دهنت میریزه

 

سیدنا المظلوم ، سیدنا العطشان

سیدنا الغریب غریب غریب ...

 

گرد و خاک از سپرت میریزه

العطش از جگرت میریزه

مگه گودال چقدر جا داره

یه سپاه داره سرت میریزه

 

رقیه اشکاشو ، نگاه کن و پاشو

بیا بریم حرم حرم حرم 

 

حسین من ای کاش ، جای سرت داداش

میبریدن سرم سرم سرم

 

سیدنا المظلوم ، سیدنا العطشان

سیدنا الغریب غریب غریب ...

 

باشه من میرم دلت میگیره

داره کارِ قاتلت میگیره

این همونیه که گفتی زینب

جونمو مقابلت میگیره

 

پشت و پناه من ، هلال ماه من 

بریده شد سرت سرت سرت

 

دوازده ضربه ، پیش نگاهِ من 

بریده شد سرت سرت سرت

 

سیدنا المظلوم ، سیدنا العطشان

سیدنا الغریب غریب غریب ...

 

تنهام نزار برادرم 

ای سایه ی روی سرم 

دوری تو میکشه آخر خواهرو

با غربت و با یه حرم

تنهام نزار برادرم





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی