يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۵ ق.ظ

جواد مقدم - خدا رو چه دیدی چقدر نا امیدی

متن واحد سنگین سینه زنی جواد مقدم فاطمیه و حضرت زهرا (س)

واحد سنگین حضرت زهرا (س)

فاطمیه اول 96

هیئت بین الحرمین تهران

جواد مقدم

خدا رو چه دیدی چقدر نا امیدی





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)




متن مداحی
:




خدا رو چه دیدی ، چقد ناامیدی

بگو که میمونی ، نگو که بریدی

چرا وقتی گفتم هنوزم جوونی

ازم رو گرفتی ، خجالت کشیدی

 

نگیر روتو از من

 تو رو جون حیدر ، نگام کن عزیزم

نگیر روتو از من

ببین از غم تو دارم ، دارم اشک میریزم

 

پاشو خانوم خونه ام ، پاشو دردت به جونم

قد خم داریُ من ، آه دل خونم

پاشو خانوم خونه ام ، پاشو ای مهربونم

بدون تو دیگه تنها میمونم

 

مرو زهرا ، مرو زهرا ، مرو زهرا 

 

خدا رو چه دیدی ، خدا مهربونه

چه خوب عاشقارو ، بهم میرسونه

ولی وای از اونی ، که با زور هیزم

همه هستی‌شونو ، یه جا میسوزونه

 

سرت چی آوردن

زمین خوردیُ من ، زمین گیرم حالا

سرت چی آوردن 

که میگن تمومه ، دیگه کار زهرا

 

تورو زدنت زهرا 

میون گرگ ها تنها ، گیر افتادی میون یک مشت اعدا

تورو زدنت زهرا

چی شد پشت در غوغا ، لگد خوردی و من افتادم از پا

 

مرو زهرا ، مرو زهرا ، مرو زهرا 

 

خدا رو چه دیدی ، خدا که میبینه

غریب گیر آوردن ، منو تو مدینه

تموم تنم سوخت ، که پیشم زنم سوخت

منو سوز سینه ، تو و زخم سینه

 

تو و زخم ‌سینه

نفس میکشی هم ، چقد سخته واست

تو و زخم ‌‌سینه 

بگو که میاری هنوزم تو طاغت

 

نمیره یادم ای یار ، میون درب و دیوار

چه زخمی زد به سینت میخ و مسمار

نمیره یادم ای یار ، تو یادم میشه تکرار

دیدم که دست و بازوت افتاد از کار

 

مرو زهرا ، مرو زهرا ، مرو زهرا




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی