چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۰ ق.ظ

حسین طاهری - شیر جمل احلی من عسل

متن شور سینه زنی حسین طاهری امام حسن (ع) فاطمیه و حضرت زهرا (س)

شور ناب و دلنشین امام حسن (ع)

شب دوم فاطمیه اول 96

هیئت مکتب الزهرا (س) تهران

حسین طاهری

شیر جمل احلی من عسل





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:




شیر جمل احلی من عسل

رو کنید به سوی کریم

حی علی خیر العمل 

حسن صدای قلب من

حسن منو صدا بزن

ای کریم کریما ای رفیق صمیمی

دست و دلباز عالم سفره دار قدیمی

حسن جانم حسن

جانانم حسن قبله گاه اهل کرم روح منو ریحانم حسن


حسن پناه هر دلی 

حسن آیینه علی

دشمنم ریزه خوارت

من فدای مرامت

از تو دارم حسینو

کاش بشم پیر غلامت

حسن صدای قلب من

حسن منو صدا بزن

فخر زمان ای شاه جهان ای مسیر امن و امان در کنفت کون و مکان

حسن تو ذکر هر شبی 

حسن تو عشق زینبی

صلحت آقا قیام

عزت مومننی توامام حسین ماه ام البنینی

حسن صدای قلب من

حسن منو صدا بزن




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی