پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ

حاج محمود کریمی - میدونستم خیلی دوسم داره

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی حضرت رقیه فاطمیه و حضرت زهرا (س)

زمینه روضه ای حضرت رقیه (س)

شب سوم فاطمیه اول 96

هیئت رایه العباس تهران

حاج محمود کریمی

میدونستم خیلی دوسم داره





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:





میدونستم خیلی دوسم داره 

رقیشو تنها نمیزاره 

کمک کن تا پاک کنم روشو

با گوشه ی این چادر پاره 

دیدی اومد مسافر من 

شبونه برگشت به خاطر من 

میریم خونه باهم شبونه 

ویرونه امشب معراجمونه 

پای نیزه زخماشو میشمردم 

با هرکدوم از غصه میمردم

خدا کند یادم نره امشب 

بهش بگم چندبار زمین خوردم 

روی نیزه چشاماشو وا کرد 

زمین که خوردم منو نگاه کرد 

روی نیزه اشکاشو دیدم 

کارم دمق حال منو صدا کرد

عمه شده غصه فراموش من واویلا واویلا 

گم شده ام امده آغوش من واویلا واویلا 

دیده ودل محو تماشا شده واویلا واویلا

عمه بیا گمشده پیدا شده واویلا واویلا 

بی قراریم تقصیر این شهره 

روز وشب هاش تلخه مثل زهره 

میرم امشب تا یادتون باشه 

رقیه با این شامیا قهره 

از زخم این چشم انتظاری 

پری نمونده برا  قناری 

مردم از بس طعنه شنیدم 

از بس که گفتن بابا نداره 

عمه به همراه پدر میروم واویلا واویلا 

با پدرم من به سفر میروم  واویلا واویلا 

کلبه منیرم رخ بابا شده واویلا واویلا 

عمه بیا گمشده پیدا شده واویلا واویلا





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی