چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۹ ق.ظ

حمید علیمی - شکر خدا حسین که سینه زن شدم

متن شور سینه زنی حمید علیمی محرم 96 امام حسین (ع)

شور فوق العاده حماسی و دلنشین امام حسین (ع)

شب ششم محرم 96

هیئت مکتب الحسین اصفهان

حمید علیمی

شکر خدا حسین که سینه زن شدم





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



شکر خدا حسین که سینه زن شدم

سینه زن غمت ای بی کفن شدم

از روزی که تو این راه ، گفتم ابا عبدالله

دست من از دامانت، نمیشه کوتاه

روح مرا بکش به قتلگاه

جسم مرا بکش به خاک و خون

آه مرا بده به دست باد

عقل مرا بده دست جنون

یا عزیز الزهرا

 

حج و نماز من، خیرالعمل حسین

این جمله ی خداست ، نوحوا علی الحسین

حرفم اینه تا آخر ، تو شاهی و من نوکر

من عبد تو می مونم ، کی از تو بهتر

در دل ما هوای ماتمت

چشم همه به روضه ی غمت

معجزه ی خدا تویی حسین

تا به ابد بلنده پرچمت

روح مرا بکش به قتلگاه

جسم مرا بکش به خاک و خون

آه مرا بده به دست باد

عقل مرا بده دست جنون

یا عزیز الزهرا

 

از هر کسی برام ، دوست داشتنی تری

من جز تو چی بخوام ، تو خواستنی تری

من بی تو ، تو این دنیا ، می مردم از تنهایی

کاری کردی برگردم ، چقد آقایی

تنگه دلم برای کربلا

خواهش من شده فقط همین

باز بنویس زیارت الحسین

منتظرم تا یوم الاربعین

 




***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی