چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۲۴ ب.ظ

حاج محمود کریمی - شوریده و شیدای توأم شیرینی رویای منی

متن زمینه سینه زنی حاج محمود کریمی امام حسین (ع)

نوستالژی

زمینه ناب و دلنشین امام حسین (ع)

حاج محمود کریمی

شوریده و شیدای توأم شیرینی رویای منی





(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:


شوریده وشیدای توام
شیرینی رویای منی
تا به قیامت پای توام
دین منی دنیای منی آقای منی
آه با شهیدان تو یا حسین
آه بر سر خان تو یاحسین
آه به دلم حسرت کربلا
آه کربلا کربلا کربلا

آه کربلا کربلا کربلا

حسین حسین حسین
فانی در ذات احدی
جان ابوفاضل مددی

فانی در ذات احدی
جان ابوفاضل مددی
عاشق عشق ناب توام
صاحب من ارباب منی
آقای منی

فانی در ذات احدی
جان ابوفاضل مددی
عاشق عشق ناب توام
صاحب من ارباب منی
آقای منی آقای منی آقای منی
آه ساکن کربلا یاحسین
آه خاک کویت شفا یاحسین
آه به دلم حسرت کربلا
آه کربلا کربلا کربلا

شوریده وشیدای توام
شیرینی رویای منی
تا به قیامت پای توام
دین منی دنیای منی آقای منی

آه با شهیدان تو یا حسین
آه بر سر خان تو یاحسین
آه به دلم حسرت کربلا

آه کربلا کربلا کربلا

در شب ظلمت ماه منی
دلیل عشقی راه منی
نماز روحم سوی تو
قبله ی من محراب منی آقای منی

در شب ظلمت ماه منی
دلیل عشقی راه منی
نماز روحم سوی تو
قبله ی من محراب منی
آقای منی آقای منی آقای منی
آه آیینه ی خدا
آه شهید سر جدا
آه دلیل عزت کربلا
آه کربلا کربلا کربلا





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی