پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۲۶ ب.ظ

سید مهدی حسینی - کار هر شبم شده گریه و زاری

متن زمینه سینه زنی


زمینه مناجاتی فراق کربلا

هیئت عشاق الزهرا (س) قاین

سید مهدی حسینی

کار هر شبم شده گریه و زاری






(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



کار هر شبم شده گریه و زاری  آخه کی تموم میشه چشم انتظاری

بیشتر از همیشه باز دلم گرفته   که شب جمعه منو حرم بیاری

از تموم آدما دلم گرفته - به خود امام رضا دلم گرفته

ببرم به کربلا دلم گرفته

اشک چشمامو ببین دلم گرفته با ز به یاد اربعین دلم گرفته

کربلا می خوام همین دلم گرفته

دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته

می بینی بازم چجوری روز و شبم و ازم گرفته  دلم گرفته

دلم اسیره غروب کربلا رو که یادم نمیره

هر دفه آقا عکس ضریحو میبینم گریه م می گیره  دلم اسیره

دوای دردم این دفه که بیام حرم بر نمی گردم

مثل همیشه بزرگی کن اگر که من جوونی کردم  دوای دردم

***

من بهشت وبی تو عاقبت نمی خوام دیگه هیچی جز خودت ازت نمی خوام

دوست دارم همه امام حسینی باشن  من تو رو برا خودم فقط نمی خوام

یکی این حوالیه حرم نرفته ببینش چه حالیه حرم نرفته

رفیقم یه سالیه حرم نرفته

گریه کرده آخرم حرم نرفته خیلی وقته مادرم حرم نرفته

خیلی هست دور و برم حرم نرفته

دست خودم نیست یه دوستی دارم که الان با من حرم نیست

آروم نداره چند دفه زنگ زده میگه دل تودلم نیست  دست خودم نیست

من نمی تونم رسمش نبود همه برن من جا بمونم

الان کجایی ؟؟ یه عکس بگیر از گنبدش بده نشونم  من نمی تونم

گریه م گرفته می خوام بهش سلام بدم گریه م گرفته

بگو دقیقاً الان کجای حرمی دلم گرفته   گریه م گرفته

هوامو داری هنوز نرفته تو حرم صدامو داری

می خوام بگیرم رو به رو گنبدت یه عکس یادگاری  هوامو داری

با آه و ناله گریه کنین برای دختر سه ساله

می گه با گریه تو این خرابه رقیه هم وباله  با آه و ناله





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۲)

  1. سلام
    ممنون از مداحی های زیباتون
    به وبلاگ های من هم سر بزنید و دنبال کنید
    http://dastankota.blog.ir
    http://khanevade-paydar.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی