چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۵۹ ق.ظ

محمد رضا بذری - می رم از لطف خدا از نجف به کربلا

متن واحد شلاقی سینه زنی محمد رضا بذری اربعین

واحد شلاقی دلنشین پیاده روی اربعین

محمد رضا بذری

می رم از لطف خدا از نجف به کربلا




(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)



متن مداحی:





میرم از لطف خدا ، از نجف به کربلا ، که تموم انبیا هم توی راهن
ازدحامه کربلا، نه که شامه کربلا ، اینجا مردم واسه ناموست پناهن
گردش دو عالم دور مدار حسین
این همه جانفدا ، هیچکی نداره حسین
به هوای ، کربلای ، تو دلم همیشه در جوش و خروشه
تا قیامت ، گندم ری ، خرج موکبای تو خوشه به خوشه
(علیک صلی الله حسین یا ثارالله)(2)


دل عجین کربلا ، ای نگین کربلا ، به زمین کربلا رسیدم آقا
جون فدای مادرت ، من به یاد دخترت، بیشتر راه و برات دویدم آقا
همه مجنون تو پای پیاده حسین
چقدر هواخواه تو زیاده حسین
من می خوامت ، مست نامت ، ساغر تو بسته دست ساقیا رو
حظی برده ، هرکی خورده ، چایی موکبای عراقیا رو
(علیک صلی الله حسین یا ثارالله)(2)


قربون صحن و سرات ، یا قتیل العبرات ، زندگی یعنی برات بمیرم آقا
بی تو حیف سر کنم ، نیت سفر کنم ، جایی جز کرببلا نمیرم آقا
از حرم تا حرم ذکر حسین بر لبم
چون که شاگرد درس مکتب زینبم
اینه کارم ، افتخارم ، که تو زندگی فقط مال حسینم
این قرارِ ، من و یاره ، عبد اربعین هر سال حسینم
(علیک صلی الله حسین یا ثارالله)(2)





*******




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی