چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۴۷ ب.ظ

حسین سیب سرخی - اسم تو داد می زنم تا برسه به تو صدام

متن شور سینه زنی حسین سیب سرخی

شور فوق العاده زیبای امام حسین (ع)

رمضان 96

حسین سیب سرخی

اسم تو داد می زنم تا برسه به تو صدام

 



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:



 

 

اسم تو داد می زنم تا برسه به تو صدام

بلند گریه می کنم شاید به چشم تو بیام

ای همدم لحظه هام جانم آقام

ای جوهره ی صدام جانم آقام

این هروله ها نشون بی تابیمه

من از تو ، تو رو می خوام جانم آقام

درمون منه بیچاره تویی

سلطان دلم همواره تویی

شاه هست حسین

 

میون این سینه زنا دارم خودی نشون میدم

یه روزی تو روضه هات آخر برا تو جون می دم

تو فکر توام مدام جانم آقام

ای علت گریه هام جانم آقام

این هروله ها نشون بی تابیمه

من از تو ، تو رو می خوام جانم آقام

تا شمع تویی پروانه منم

زنجیر بزن دیوانه منم

شاه هست حسین

 

از همه جا نا امید با حال خسته اومدم

نیار به روم که بدم توبه شکستم اومدم

لطف تو علی الدوام جانم آقام

حرف منه یک کلام جانم آقام

این هروله ها نشون بی تابیمه

من از تو تو رو می خوام جانم آقام

مصباح هدی کشتی نجات

تو اشاره کن می میرم برات

شاه هست حسین



*******




فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی