پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۲ ق.ظ

جواد مقدم - هرجا روضه تو باشه بوی پیرهنتو میده

متن شور سینه زنی جواد مقدم محرم 96

شور مناجاتی و فوق العاده زیبا

شب پنجم محرم 96

هیئت غریب مدینه امیرکلا

جواد مقدم

هرجا روضه تو باشه بوی پیرهنتو میده


(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:





هرجا روضه تو باشه بوی پیرهنتو میده

مادرم شال گردنمو کربلا خریده 

من فدای چشای ملیحت 

نیست کسی توی کرم شبیهت 

پس نذار آرزوی ضریحت رو دلم باشه 

ای به قربون دست کریمت 

جون نوحه خونا یه 

کی میشه یه قدم تا حریمت 

فاصلم باشه 

با چشای ترم 

میخوام منم برم 

یه اربعین با مادرم 

حرم

خدا رو شاکرم 

بزرگ شدم 

پای علم

اسیر زلفای حرم 

دعای مادرم 

حرم حرم



هر جا که میگم اسم تو بوی تربت و میگیرم 

حتی توی بهشت سراغ هیئت و میگیرم 

روضه هات قراره بی قراره 

روضه هات بوی فاطمه داره 

کربلا رو یاد من میاره 

شافعم میشه 

روضه هات واسه ما چاره سازه 

واجبه خداست عین نماز 

از گدا رسول ترک می سازه 

زهرا بانیشه 

بارونیه چشام 

آقا یه فکری کن برام 

ازت یه کربلا میخوام 

آقا

هواییه برا

دل تموم نوکرات

تو حسرت یه کربلات 

فدات 

دعای مادرم حرم حرم

یه اربعین برم حرم حرم





دستمو روی سینه میذارم میگم آقا سلام 

یعنی میشه یه اربعین آقا من پیاده بیام 

باورش واسه خودم بعیده 

نوکری که حرم رو ندیده 

از یه عالم و آدم بریده

یه نیگاهی کن 

من که با دمه تو جون میگیرم 

جون زهرا نذاری امیرم 

کربلا رو ندیده بمیرم 

من و راهی کن 

آبروی کرم 

تویی تمومه باورم 

تا جون دارم 

حسین میگم حرم 

کلام آخرم 

یه روز با دست مادرم 

میشم مدافع حرم ، حرم

دعای مادرم حرم حرم






***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم








جواد مقدم ، حافظ این بیرق و پرچم لبیک ، مدد زینب ، شور حضرت زینب ، شب چهارم محرم 96 ، هیئت غریب مدینه امیرکلا ، محرم 96 ، دهه اول محرم 96 ، متن شور جواد مقدم ، متن مداحی های جواد مقدم ، متن نوحه های محرم 96 ، متن شور محرم 96 ، متن و سبک مداحی ، متن مداحی ، مداحی جدید ، نوحه های محرم 96 ، محرم 95 ، نوحه حضرت زینب، شور مدافعان حرم ، شب پنجم محرم 96 ،هرجا روضه تو باشه بوی پیرهنتو میده، متن هرجا روضه تو باشه بوی پیرهنتو میده

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی