چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ

سید مجید بنی فاطمه - سایه ی تو روی سرمه

متن واحد شلاقی سینه زنی متن واحد سنگین سینه زنی سید مجید بنی فاطمه محرم 96

واحد سینه زنی امام حسین (ع)

شب چهارم محرم 96

هیئت ریحانه الحسین (ع)

سید مجید بنی فاطمه

سایه ی تو روی سرمه



(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:




سایه ی تو روی سرمه خونه ی امیدم حرمه

این حسین حسینی که میگم صدقه سر مادرم

با این که من دل تورو شکستم

دروغ نگفتم عاشق تو هستم

گرفته  دست تو همیشه دستم

اربابم

تو باشی توی زندگیم بسمه

سلاممو علیک بگی بسمه

یا اباعبدالله یاباعبدالله



ای دلیل عاشق شدنم

افتخارمه سینه زدن

تنها ارزوم اینه بشه

پیرهن سیاهم کفنم

گفتی به من باهمه ی مرامت

حسینی شو دنیا میشه به کامت

جوانیمون فدای پیر غلامت

اربابم  با این که من دل تورو شکستم

دروغ نگم  من عاشق تو هستم 

گرفته دست تو همیشه دستم

اربابم تو باشی زندگی بسمه

سلامموعلیک بگی بسمه

همین که غیرتی شدم بسمه

یه بچه هیئتی شدم بسمه

یا اباعبدالله





***************


منتظر نظرات سازنده شما هستیم

به بقیه مطالب هم سر بزنید

(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم








سید مجید بنی فاطمه ، شب چهارم محرم 96 ، هیئت ریحانه الحسین ، متن مداحی سید مجید بنی فاطمه ، سایه ی تو روی سرمه ، متن سایه ی تو روی سرمه، یه بچه هیئت شدم بسمه ، محرم 96 ، متن مداحی های محرم 96 ، متن نوحه های سید مجید بنی فاطمه

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی