پنجشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۲۰ ق.ظ

محمد حسین حدادیان - بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا

متن زمینه سینه زنی محمد حسین حدادیان محرم 96

زمینه روضه ای حضرت رقیه (س)

شب سوم محرم 96

هیئت رزمندگان غرب تهران

محمد حسین حدادیان

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا


(متن و سبک این نوحه رو در ادامه مطلب ببینید ... کربلا نصیبتون)


متن مداحی:





بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

دیر شده دیگه من میمیرم

مثل تو بی کفن می میرم

اربعین و نمی دونم آه

بس که من رو زدن می میرم

یتیم شدم یتیمی خیلی سخته

منو بغل نکردی خیلی وقته

 

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا

من سرت رو پس گرفتم از تو دست نیزه ها

باورم نمیشه اینجایی

حال و روزمه عاشورایی

قاتلت می خونه با سیلی

واسه دختر تو لالایی

ببین که دخترت زبون گرفته

چرا سر تو بوی نون گرفته

یتیم شدم یتیمی خیلی سخته

منو بغل نکردی خیلی وقته

 

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا

خیزرون و بزم می بود و سر و تشت طلا

کل قافله دلخون هستیم

لحظه لحظه پریشون هستیم

جوری مسخره مون می کردن

انگاری نا مسلمون هستیم

قسم به اشک و صورت کبودم

بازار برده ها نرفته بودم

 

منو ببخش اگه نشد برات کاری کنم

کارم اینه شبا تا صبح برات زاری کنم

با قد کوچیکم برات علمداری کنم

چی به سرت اومده که میریزه خون از سرت

صورت من کبود تره یا صورت مادرت؟؟؟

یتیم شدم یتیمی خیلی سخته

منو بغل نکردی خیلی وقته

 

 



(چنانچه در متن غلط املایی وجود داشت در قسمت نظرات لطفاً اطلاع بدید)


فایل مداحی:


هزینه دانلود : سه صلوات + وعجل فرجهم





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی