چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

کربلایی نریمان پناهی-سر تا به پا رسول خدایی علی اکبر

نریمان پناهی

شور دل نشین علی اکبر

شب هشتم محرم

کربلایی نریمان پناهی

سر تا به پا رسول خدایی علی اکبر




(لطفاً برای دریافت مداحی و مشاهده متن به ادامه مطلب بروید)


 

متن مداحی:

سر تا به پا رسول خدایی علی اکبر

اه ای نقاب عمه کجایی علی اکبر

صد تکه بین عباسی علی اکبر

دور تو گرد و خاکه اومدم دیدم تا که

زیر پا افتادی و پیکر تو صد چاکه

ولدی علی اکبر

********

بالای پیکر تو رسیدم علی اکبر

جایی که از غم تو خمیدم

خون لخته از لب تو کشیدم علی اکبر

خون لخته از گلوی تو کشیدم

پاشو جوون من که بریدم علی اکبر

در دل این لشکر ها زیر تیغ خنجر ها

علی اکبر من شد علی اکبر ها

ولدی علی اکبر

********

ای کشته فتاده به هامون حسین من

وی (و ای) صید دست و پا زده در خون حسین من

قتلوک عطشانا ذبحوک عریانا

راس تو میرود بالای نیزه ها

من زار میزنم بر پای نیزه ها

اه ای ستاره دنباله دار من

زخمی ترین سر نیزه سوار من

ای حسینم ای ضیاء هر دو عینم


فایل مداحی:





نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی